Pages

Sunday, November 14, 2010

kemunculan seorang putera...


30 september 1987....
bkn gmbar sbnar sb gmbr aku lgi cmel dari bdak ni.


itulah hari kmunculan seorg putera bg ibubapa ku...ceh ptera la  sgt.
ahahah..
ak dgar dari mak aku dia hepi sgt 
sb impian dia nk tmang ank laki tercapi gak dan besyukur kpd Allah SWT.
ape xnya ats aku smuanya pempuan.
so kira ak ni sulong laki ar..besar martbat putera.hikhik.
 pyala lma mak dan abh aku ni plih nma....
pk pya pk diorg smpila pada suatu hari.diorg dpt idea lak...
teng...teng....
korg msti dh thu nma aku yg sbnrnya..
bkn michele jackson..bkn drogba.
tu bkn smunya..
diaorg nmakn ptera yg comel nmanya 
YB MOHD NORHISHAM BIN IBRAHIM...........
yb xde pun sje ak add..nk sdapk lgi nma ak.

aku xde idea ni
lain x aku citer lain...

2 comments: